Miesiąc temu zgodnie z pomysłem i scenariuszem przygotowanym przez licealnych pasjonatów historii zrealizowaliśmy projekt historyczny poświęcony polskim konstytucjom i tradycjom parlamentarnym.
Zapraszamy do zapoznania się z: wynikami ankiety ewaluacyjnej, kolejnymi pomysłami na szkolne przedsięwzięcia i krótkim filmowym wspomnieniem z finałowej gali.
Serdecznie gratulujemy pomysłodawcom i realizatorom.
I Wyniki ankiety ewaluacyjnej ?:
II Uwagi, spostrzeżenia, opinie na temat wybranych modułów projektu??:
- Za ciekawe uznałem: prezentacje na temat konstytucji i czytanie jej fragmentów, filmy, pokaz memów i remiksów dzieł plastycznych, debata oksfordzka, Gala finałowa - wręczenie certyfikatów jakości pracy szkoły - Po prostu mi się podobały i zaciekawiły mnie.
- W kahoocie miałam 3 miejsce :DD, a memy bardzo fajne.
- Sam robiłem ???
- Wybrałam opcję debaty oksfordzkiej, ponieważ byłam pod wielkim wrażeniem wypowiedzi uczestników debaty oraz poziomu ich dyskusji, a także przygotowanych argumentów.
- Debata - Pan Szymon…. idealnie zorganizował swoją wypowiedź, wzruszyła mnie doszczętnie, czuje satysfakcję, że tacy ludzie istnieją. Czuję wielką ekscytacje po tym dniu dzięki tej debacie.
- Z punktu widzenia uczestnika debaty oksfordzkiej była ona dla mnie najciekawszym elementem dzisiejszego dnia. Mimo iż nie zawsze trzeba zgadzać się z poglądami, które przypadnie reprezentować, to cieszę się, że uczniowie docenili sposób argumentacji naszej grupy i przyznali nam zdecydowaną większość głosów. Była to świetna inicjatywa i gdyby takie debaty pojawiały się w kolejnych projektach szkolnych, to również z chęcią wziąłbym w nich udział.
- Super robota Wojtka. I debata - jestem pod wrażeniem kultury dyskusji i wymiany argumentów.
- Debata była bardzo ciekawa i interesująca - każda z osób uczestniczących w debacie przedstawiała bardzo mocne argumenty.
- Zaciekawiły mnie prezentacje na temat konstytucji i czytanie jej fragmentów, ponieważ interesuję się wos-em.
- Gala finałowa dla mnie była nudna i nic nie wnosiła.
- Na bardzo wysokim poziomie wszystkie moduły.
- Niestety kahoot nie zadziałał jak należy.
- Wojtek był rewelacyjny. Chylę czoła dla organizatorów.
- Było fajnie
- Wspaniały pomysł memów i remiksów, dobry dowcip.
- Praca i zaangażowanie wielu osób dało super fajny efekt
Kolejne pomysły zgłoszone przez uczniów:
- Turniej E-Sportowy z gier takich jak CS:GO, Rocket League itp.
- Jest mocna grupa osób, która by z przyjemnością stworzyła kółko dyskusyjne, na którym można by dyskutować, przeprowadzać debaty oraz generalnie uczyć się, jak ze sobą rozmawiać i wymieniać poglądy
- Kolejna debata.
- Myślę, że kolejnym ważnym wydarzeniem w tematach prawno-społecznych jest Dzień Europy 9 maja , szczególnie ważne dla Polski. Moim zdaniem powinniśmy zrobić Dzień Europy, żeby uświadomić uczniom LO, że to wydarzenie pozwoliło Polsce na szybszy wzrost gospodarczy, a i zlikwidować miano państwa "z żelaznej kurtyny".
- Zajęcia z edukacji seksualnej.
- Projekt pokazujący zalety chodzenia do szkoły oraz minusy nieuczęszczania do niej. Teoretycznie każdy zdaje sobie z tego sprawę, jednak prezentacja o tym na pewno wpłynęłaby pozytywnie na postrzeganie szkoły przez uczniów (oraz rodziców), jak ważna jest nauka itd. Mam nadzieję, że dobrze to opisałam.
- Całodniowy dzień sportu połączony ze zdobywaniem wiedzy, debata dotyczącą wydarzeń sportowych. Gra miejska.
- Debaty są bardzo fajne, aczkolwiek nie podoba mi się format oksfordzki. Byłbym skłonny zrobić debaty w stylu telewizyjnym. (Grupy, których mówcy mogą luźno, ale po kolei argumentować i kontrargumentować. Dodatkowo nie są losowane strony broniące i obalające, ale mamy możliwość wyboru strony. Pomogłoby to przygotować się lepiej z danego tematu).
- W czerwcu można zorganizować Dzień Ziemi w ramach dnia dziecka.
- Zorganizować sprzątanie lasu w Wesołej.
- Projekt według pomysłu uczniów.
III Relacja filmowa z finałowej Gali online – wręczanie Certyfikatów Jakości Pracy CLXIII LO przez Przewodniczącą Samorządu Uczniowskiego - Zuzannę Tomczyk???